Çok yazıldı.Çok çizildi. Çoğu internet sitesince yılın oyunu seçildi.

Neredeyse tüm oyun satış yerlerinde tükendi.Ama ama ama Müsvette’de oyunun Full versiyonunu bulabilirsiniz.

Bir daha tekrarlıyoruz demo değildir.Oyun demo değildir.Kesinlikle Full versiyondur.

Minimum :
İşletim Sistemi: Windows Vista/XP
İşlemci: AMD 64 3200+ veya Intel Pentium 4 3.0 GHz veya daha iyi
HDD: 16 GB boş alan
Bellek: 512 MB RAM (XP) / 1 GB RAM (VISTA)
Ekran Kartı: Shader 3.0 veya daha iyi / 256 MB  / nVidia GeForce 6600GT / ATI Radeon 1600XT veya daha iyi

Önerilen :
İşletim Sistemi:Microsoft Windows XP, Windows Vista veya Windows 7 (Windows 95/98/ME/2000 desteklemez)
İşlemci:  Intel Pentium 4 3.2 GHz veya AMD Athlon 64 3200+ işlemci veya daha iyisimi destekler
HDD: 16 GB boş alan
Bellek: 1 GB RAM
Ekran Kartı: 256 MB NVIDIA GeForce 6600 GT veya daha iyi yada ATI Radeon 1600XT or veya daha iyi

CRACK DOSYASI:

TIKLAYIN

Arkadaşlar İndirdiğiniz dosya içindeki Crack’i değil benim yukarıda verdiğim crack’i kullanacaksınız.

http://turbobit.net/55ibvs63mtm6.html <———- (TIKLA İNDİR) (TEK LİNK)

TEK LİNK EKLENMİŞTİR.

 

TRAILER:

 

Yorumlar
  1. kerim diyor ki:

    arkadaşlar oyunu nasıl inndirecem yardımcı olurmusunuz

  2. memucan diyor ki:

    harika oyunolmuş

  3. Sikici diyor ki:

    Bu Otnunu Coktaaaaaaaaan Bitirdim

  4. burak melek diyor ki:

    bu oyun güzel ama daha güzel olabilirdi

  5. burak melek diyor ki:

    bu oyun dünyanın en güzel oyunu

  6. arda öndes diyor ki:

    call of duty 6 modern oyunu indir

  7. full indir diyor ki:

    Teşekkürler dostum ;=)

  8. mukemel diyor ki:

    nerden ındırecem arkadalar veya nasıl kuracam yarım pls share eror verıyor ..

  9. sedat diyor ki:

    kardes dosyada türkçe yaması yapılımı

  10. SAsAS diyor ki:

    XSDASDDadA

  11. sefa diyor ki:

    ne artislik taslıonuz ben call of duty nin bütün oyunlarını bitirdim hepsini 153 kere felan black ops u da bitirdim ben call of duty ciyim

  12. sefa diyor ki:

    okans seni çok seviyorum :)

  13. alperen diyor ki:

    ya bu partlar boş kredi kartı istiyor sanırım,yükleyemiyorum partları..

  14. kilimcininkoroglu diyor ki:

    link kırık değil

  15. reisss diyor ki:

    çok güzel bir oyun bu

  16. şşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş diyor ki:

    oh

  17. froggggggg diyor ki:

    7 ye kadar hepsi var
    bende

  18. froggggggg diyor ki:

    ben hastasıyım balck ops ezik
    siz 3 ü oynayın ve 7 diyi çok sağlam hepsini bitirdim

  19. volkan diyor ki:

    lan siz bunun daha bunu mw3 ünü oynayın fıstık gibi oyun bn oynadım gerçek yaşamış olaylar var ingilterede metro baskını var oynayın bence artislik yapamayın bn 1 de mw3 yariç hepsi var :=)

  20. Habil diyor ki:

    kardeş dosya silinmiş bi bakarmısın bi crack dosyası ilgilenin lan şununla

  21. ilkan diyor ki:

    amk
    sölesenine nasıl indiriliyor mk

  22. mal diyor ki:

    link kırık

  23. mert can diyor ki:

    kotu
    hahaha bok gıbı

  24. hüseyin diyor ki:

    arkadaşlar nasıl indiricez bile warmı sölesin ?

  25. dogukan kavaz diyor ki:

    o oynu 2 yıl önce bitirmişim şimdi dxe 8i yüklemiom kalım ordaa kayfayı yiyec em artık bilmiom yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  26. hsyn diyor ki:

    woww

  27. habip diyor ki:

    cok güzel kanka

  28. SANANE diyor ki:

    LAN BU ÇALIŞMIYO DEĞİŞTİR SUNU

  29. ghost diyor ki:

    Soap ölüyor call of duty modern warfare 3 te
    EYFER KULESİ YIKILIO

  30. ahmet diyor ki:

    ya arkadşlar nerden indirliyo bu size zamet sölesenize

  31. mehmet diyor ki:

    süper

  32. Utku diyor ki:

    kardes 7 de ne istior acaba sölermisin ?

  33. berke diyor ki:

    nasıl indiriliyo

  34. furkan diyor ki:

    siz ne diiniz ben bu oyunu 5 kere bittirdim lan

  35. özal diyor ki:

    beyler bende indiremedim bilen varsa link atsın plsssssssss

  36. mrmuhoking diyor ki:

    Linkli ölü :(

  37. adım lazım değil diyor ki:

    sefa madem 153 kere bitirdin lan call of duty 8 anlat bakayım.

  38. burak diyor ki:

    nasıl indircez bununu

  39. olmuyo diyor ki:

    nereden indiriliyor arkadaşlar bu yorumu görenler lütfen cevap versin

  40. axsdfa diyor ki:

    oyunun en son bölümünde adamın kafasına bıçak atıyoz

  41. zaferşeras diyor ki:

    bende 2 siyle 4 ü var 4 demo olduğu için tek bir bölgeyi oynuyorum

  42. osman diyor ki:

    nası indiriliyo söyleyin

  43. omer diyor ki:

    ben bu oyunu 2 bitirdim

  44. furkan diyor ki:

    Site mükemmel allah razı olsun

  45. arkadaşlar oyunu nasıl inndirecem yardımcı olurmusunuz

  46. ßen call of dutyciyim kardaş

Bir Cevap Yazın

